Dagens ridpass

Blev hoppning idag. Hoppade lite kombinationer och i slutet la jag ihop det till en liten bana. Red i ca 60 minuter och avslutade med ett avskrittningspass på en 20 minuter, skrittade runt några åkrar.
Det var kanske inte det bästa hopp-passet vi tränat men han är ju under igångsättning så man kan inte kräva så mycket av honom. Men idag var han ganska slarvig och hoppade inte med någon kraft i sprången.
Han försökte bocka av mig också, fast bara en gång (som tur va). men jag höll mig kvar, han brukar inte bocka så jag var verkligen inte beredd på det.

Funderar på att rida ut imon. Får se hur länge jag jobbar.
Tycker att det är sjukt läskigt att rida ut på kvällarna eftersom det vimmlar av vildsvin här som Bingo är skiträdd för, och jag med!


Kommentarer
Postat av: isabella

tack =)



det gäller bara att komma in i det, sen så är det inte så jobbigt :P

2010-04-08 @ 21:00:06
URL: http://isabellaf.blogg.se/
Postat av: Emelie

jättefin blogg :D

2010-04-09 @ 17:56:18
URL: http://thelifebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0