Dagens ridpass

Hejsan!
Har inte kunnat blogga på ett par dagar eftersom min dator har varit lite knas. Men nu är jag tillbaka.

Dagens ridpass började med en liten uteritt på ca 30 minuter. Vi varavade skritt och trav och han var som en liten bomb. Skulle tvunget kolla (och bli rädd) för allt som låg på och vid sidan av vägen. Kunde inte mer än skratta åt honom.
Sen red jag lite mjukgörande övningar på ridbanan. Han är väldigt stel i höger sida så det håller jag på att försöka fixa. I vänster är han nästan lite för "mjuk" och böjer gärna på nacken, men jobbar inte så mycket med ryggen. För övrigt var han duktig och jag tycker att vi gör framsteg iallafall. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0